ארבעה נרצחו בפיגוע דריסה מזעזע בארמון הנציב בירושלים

    דוד קורצוייל 9 Comment on ארבעה נרצחו בפיגוע דריסה מזעזע בארמון הנציב בירושלים

    משאית שהגיע על טיילת הנציב ארמון מכיון רחוב עלר סטתה ממסלולה ופגעה בקבוצת חיילים שירדו מהאוטובוס • עדי ראיה: החיילים התמהמהו וכנראה חששו לשלוף נשק מול המחהל בגלל אפקט אזריה • מתנדבי זק"א קבלו אישור לשתות • יֶרַח טֵבֵת מאֹד לקיתי בו

    17:47
    24.05.24
    אבי יעקב No Comments on מופע צביעות והתחסדות: בהאג הורו להפסיק להילחם ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משאית שהגיע על טיילת הנציב ארמון מכיון רחוב עלר סטתה ממסלולה ופגעה בקבוצת חיילים שירדו מהאוטובוס.

    מבירור עולה כי המשאית הגיעה מכיון רחוב עלר ונסעה לאורך טיילת ארמון הנציב. נהג המשאית, שמגיע משפחה מרקע לאומני מצור באהר, הבחין בקבוצה אנשים היורדת מאוטובוס שעצר בצד, הנהג הגביר מהירות ופגע בהם.

    כוחות כיבוי חילצו באמצעות עגורן שלושה לכודים שהיו מתחת למשאית הדורסת. כוחות ההצלה שחשו למקום מדווחים על ארבעה הרוגים ולמעלה מחמש עשרה פצעים בדרגות שונות והמחבל חוסל.

    המחבל הנתעב

    המחבל הנתעב

    המדריך של קבוצת החיילים אמר בתקשורת כי הייתה התמהמהות בירי כלפי המחבל. איתן רון שירה במחבל אמר בגל"צ: "אין לי ספק שהחיילים חששו לירות. הייתי היחיד שיריתי מתוך עשרות חיילים. המצב יכל להיות שם הרבה יותר טוב".

    מתנדבי זק"א בזירת הפיגוע קיבלו אישור מרב הארגון הרב רוז'ה לשתות כדי להמשיך לטפל בגופות. האישור ניתן למי שהצום מכביד על עבודתו.

    ישיבת הקבינט שבוטלה בשל הפיגוע תתחיל בשעה 17:30 אחר הצהרייםץ

    יעקב קמינצקי מתנדב ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בזירה קשה של קבוצת הולכי רגל שנדרסו ע"י משאית בטיילת ארמון הנציב. חלק מהולכי הרגל היו לכודים תחת למשאית ללא הכרה וביקשתי ממוקד איחוד הצלה סיוע של צוותי כיבוי ומתנדבים נוספים עקב כמות גדולה של נפגעים. בסמוך למשאית היו פזורים מספר נפגעים נוספים במצבים קשה בינוני וקל".

    פאראמדיקית מד"א חן לנדי שרון סיפרה: "כשהגענו למקום הייתה המולה רבה, ראיתי משאית שפגעה בצעירים שירדו מאוטובוס סמוך לעמדת התצפית של ארמון הנציב, על הדשא סמוך לכביש שכבו כ 10 פצועים, חלקם לכודים מתחת למשאית. כוחות גדולים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ופינו אותם לבתי החולים".

    בחדר הטראומה של הדסה עין כרם ממתינים לפצועים

    בחדר הטראומה של הדסה עין כרם ממתינים לפצועים

    ח"כ אל"מ במיל מוטי יוגב אמר "ליבנו בצער עם המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהן בפיגוע הדריסה האכזרי בירושלים. בתפילה לרפואה שלימה לפצועים. בכדי למנוע ולצמצם פיגועים ונפגעים נוספים יש לממש פעולות מרתיעות בלוחות זמנים אפקטיביים.
    שורש הבעיה הוא בהסתה שבמערכות החינוך ובתקשורת הפלסטינית להשמדת יהודים. צריך לטפל בהם בדגש על מערכות החינוך שבשליטתינו, בצ'ור באחר ובכל מוסד חינוכי שבריבונותנו, בדגש על מוסדות אונרא. את "אפקט עזריה" בארוע, צריך לתחקר ולטפל בו בתוך צה"ל.

    יו"ר ועדת הפנים ח"כ דודי אמסלם אמר על פיגוע הדריסה בירושלים: "כמה עצוב שהטרור הנתעב והמחריד הזה בסמוך לארמון הנציב, מוריד אותנו לקרקע ומזכיר לכולנו עם מה אנחנו צריכים להתמודד באמת".

     על חקירת הפיגוע הוצא צו איסור פרסום גורף.

    השתתפו בהכנת הידיעה: איתי גדסי, שלמה ריזל ובנצי ליזרוביץ

     


    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      ריבונו של עולם, עד מתי ??????????

      1. אשמים אנו!!!!
        צריך לחזור בתשובה!!!!

    2. 7

      זה מה שקורה שנותנים צאנסים למחבלים פשוט צריך להרוג אותם

    3. 6

      ימח שמו תורידו את התמונה של המנובל הזה

    4. 5

      הכל בגלל שיש בנות בצבא!!! חייבים להוציא מיד את כל הבנות משירות הביטחון!!!

    5. 4

      כבר זעק בדם ליבו עשרות פעמים המקובל הגאון האדיר רבינו יעקב עדס ה שהכל נובע מחיסרון בקדושה כמו שכתוב מפורש בתורה כי תצא למלחמה וגו' ונשמרתם מכל דבר רע שע"י הפגם הזה כתוב ושב מאחריך וכמה נפלאו דברי האומר שזה היה בעיקר בחיילות שכבר פסק ע"ז החזון איש שזה ביהרג ובל יעבור וזה כבר אומר הכל

    6. 3

      לא רק התמהמהות החיילים בגלל אפקט עזריה אלא כנראה עצם הפיגוע הוא מאפקט עזריה, שמחבל יודע שהחיילים יפחדו לירות בו הוא כבר לא כ"כ פוחד לעשות פיגוע. וגם זה יוסיף לעונש של השופטים הרשעים בשמים. ועל זה כבר התנבא הנביא "מהרסיך ומחריביך ממך יצאו"